تصویر روز

شهریور 89 - اخبار ورزشی

سخن روز

ساعت فلش

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار ورزشی

11 ایراد کنفدراسیون آسیا به باشگاه‌های ایران

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ برتر با اشاره به بازدید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات باشگاه های لیگ برتر کشورمان گفت: نمایندگان AFC یازده ایراد گرفته اند که باید از سوی مسئولان باشگاه ها برطرف شود.


 عزیزالله محمدی در حاشیه نشست امروز روسای باشگاه های لیگ برتری با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی با بیان این مطلب افزود: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازدیدی که از باشگاه های لیگ برتری داشتند در 11 آیتم نسبت به کمبودهایی که باشگاه های ما داشتند ایرادهایی وارد آوردند.

 وی افزود: ما نسبت به گذشته پیشرفت هایی داشته ایم که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به آن تاکید دارند اما در عین حال ایرادهایی هم وارد آورده اند که مهمترین آنها عدم شمارش دقیق تعداد تماشاگران، راه های ورود و خروج تماشاگران و خبرنگاران، محل کار و تهیه گزارش خبرنگاران، مکان دوربین های تلویزیونی، اتاق پزشکی برخی ورزشگاه ها، نور چندین استادیوم و ... مهمترین آنهاست.

 رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه باشگاه های لیگ برتری باید تا سال 2013 اداری شوند، افزود: از این زمان به بعد فدراسیون بین المللی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه‌ها پروانه فعالیت می دهند که در آن شرایط دیگر ما اختیاری نداریم و نمی توانیم به باشگاه ها کمک کنیم.

 وی در ادامه افزود: یکی از ایرادهایی که بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازدید از باشگاه های لیگ برتری مطرح کردند نداشتن سقف در بخشی از ورزشگاه های کشورمان بود. قرار است در نشست امروز با آقای سعیدلو این مشکل را مطرح کنیم تا ایشان از آقای ترکاشوند رئیس شرکت توسعه و تجهیز بخواهد تا با هماهنگی اداره کل های تربیت بدنی استانها و هیئت های فوتبال این مشکل را برطرف کند.

 نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه با تاکید بر اینکه هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید هر چه زودتر مشخص شوند افزود: چارت اداری و هیئت مدیره این دو باشگاه باید هر چه زودتر مشخص شود تا مشکلی از بابت حضور در لیگ قهرمانان نداشته باشند.

 محمدی افزود: بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا ایرادهایی از باشگاه های لیگ برتری گرفته اند اما مشخص نکرده اند که چه زمانی برای بازدید مجدد  به ایران خواهند آمد.

 وی در خاتمه تصریح کرد: بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا طی بازدیدی ازکشورهای مختلف داشته اند نمراتی به تیم های مختلف باشگاه ها و کشورهای مختلف داده اند که در کمیته ای منتخب از سوی این کنفدراسیون سهمیه باشگاه های برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تعیین می شود و آقای کفاشیان نیز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای عضویت در این کمیته 7 نفره انتخاب شده است.
 

 


نوشته شده در چهارشنبه 89/6/31ساعت 9:32 صبح توسط بهنام| نظر|

کفاشیان عضو کمیته بررسی میزبانان لیگ قهرمانان آسیا شد

رئیس فدراسیون فوتبال در حکمی از سوی کنفدراسیون آسیا عضو جدید کمیته بررسی میزبانان لیگ قهرمانان شد.


  کنفدراسیون فوتبال آسیا در حکمی علی کفاشیان را به عنوان عضو جدید کمیته ای که شرایط تیم های میزبان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را بررسی می کنند، انتخاب کرد.
 این کمیته گزارش ناظران از بازدید تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا میزبان هستند را مورد بررسی قرار می دهد.


نوشته شده در چهارشنبه 89/6/31ساعت 9:32 صبح توسط بهنام| نظر|

تیم ملی با 20 بازیکن به امان می‌رود

تیم ملی فوتبال ایران امشب " چهارشنبه " با 20 بازیکن راهی امان پایتخت اردن خواهد شد تا در رقابتهای غرب آسیا شرکت کند.


 تیم ملی ابتدا امشب ساعت 23 به دبی پرواز می‌کند و سپس از این شهر راهی امان خواهد شد.

در این سفر محمد غلامی و علیرضا حقیقی، دو بازیکن مصدوم تیم ملی، هم تیم را همراهی می‌کنند که این اتفاق با صلاحدید کادرفنی و کادرپزشکی صورت گرفته است.

البته غلامی و حقیقی هیچکدام قادر به تمرین نیستند اما قطبی از آنها خواسته در اردوی تیم ملی مداوای خود را پیگیری کنند.

همچنین کادرپزشکی تیم ملی به محمد غلامی اطمینان خاطر داده است در صورت صعود تیم به مرحله دوم بازی غرب آسیا شرایط بازی را پیدا خواهد کرد.
 


نوشته شده در چهارشنبه 89/6/31ساعت 9:31 صبح توسط بهنام| نظر|

قطبی:تیم ملی 85 درصد آماده است

سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان گفت:تیم ملی به حدود 85 درصد آمادگی لازم و مد نظر وی دست یافته است.


 به گزارش واحد مرکزی خبر، افشین قطبی گفت: 15 درصد کمبود آمادگی مربوط به موارد جزیی فنی و جسمانی است که باید تا زمان آغاز رقابتهای جام ملت های آسیا با برگزاری دیدارهای تدارکاتی و اردوهای منظم به 100 درصد آمادگی برسیم.

وی در خصوص رقابتهای غرب اسیا نیز ادامه داد:چند بازیکن کلیدی را به دلیل مصدومیت و اینکه تورنمنت غرب آسیا در روز فیفا نیست به همراه نداریم که این موضوع کار تیم ملی را نسبتا دشوارمی کند.اما فرصت خوبی برای بازیکنان جوان به وجود آمده تا ثابت کنند تیم ملی متکی به چند بازیکن نیست و می توانند پشتوانه خوبی برای فوتبال باشند.

قطبی خاطر نشان کرد:بازیکنان انگیزه لازم برای قهرمانی در رقابت های غرب آسیا و جام ملت ها را دارند و تمام تلاشمان را برای این هدف می کنیم.
 
   


نوشته شده در چهارشنبه 89/6/31ساعت 9:30 صبح توسط بهنام| نظر|

هواداران استقلال به کریم باقری توهین نمی‌کنند


محمد سررشته داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال  در ارتباط با اینکه میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز در اظهار نظری اعلام کرد این هواداران استقلال بودند که در ورزشگاه یادگار امام به کریم باقری و علی دایی توهین کردند، اظهار داشت: اتفاقاتی که در بازی شهرداری تبریز و پرسپولیس رخ داد کوچکترین ارتباطی به باشگاه استقلال و هوادارانش ندارد. هوادار استقلال همیشه نسبت به افرادی مثل باقری و دایی با احترام خاصی برخورد می کنند.
وی افزود: امیدوارم مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز به دنبال رفع این مشکل باشد تا دیگر شاهد چنین مسائلی در ورزشگاه یادگار امام نباشیم و بتواند این مورد را جمع و جور کند و این مسائل را به سمت هواداران استقلال نشانه نگیرد.
سررشته داری تاکید کرد: کریم باقری سال هاست در دربی بازی می کند و هیچ وقت پیش نیامده که آنها هواداران استقلال بی حرمتی به این بازیکن کرده باشند پس چطور امکان دارد که در تبریز چنین خطایی از آنها سر بزند؟ هواداران این باشگاه در سراسر ایران خاص و تحصیلکرده هستند.

مدیرروابط عمومی باشگاه استقلال درباره اینکه قرار است هر بازیکنی که نمره خوبی از کمیته فنی استقلال نگرفت در فهرست فروش قرار گیرد، گفت: قضیه به این شکل که مطرح شده نیست. همه باشگاه های بزرگ دنیا کمیته ارزیابی بازیکن دارند. مگر پرسپولیس این کار را انجام نمی دهد؟ هر باشگاهی طبق روال کار خود بازیکنانش را زیر نظر می گیرد اما نه اینکه بخواهیم آنها را در فهرست فروش قرار دهیم.
سررشته داری ادامه داد: آقای حجازی به همراه دیگر اعضای کمیته فنی باشگاه گزارش خود را در اختیار آقای فتح الله زاده می گذارند. به هر حال بازیکنان باید بدانند که عملکردشان زیر نظر گرفته می شود.


نوشته شده در چهارشنبه 89/6/31ساعت 9:28 صبح توسط بهنام| نظر|

دایی و کاشانی از ورزشگاه درفشی‌فر بازدید می‌کنند

مسئولان باشگاه پرسپولیس با درخواست کادر فنی در نظر دارند محل تمرینات پرسپولیس به جایی مناسب‌ تر انتقال پیدا کند.


به همین دلیل از حدود 6 ماه پیش پروژه بازسازی ورزشگاه در فشی فر با دستور کاشانی کلید خورد که با تلاش فراوان این ورزشگاه در حال حاضر آماده استفاده است.
پرسپولیسی ها قصد دارند پس از بازگشت از اردوی یک هفته ای کیش محل تمرین خود را تغییر دهند.
قرار است علی دایی و حبیب کاشانی روز پنجشنبه با حضور در ورزشگاه درفشی فر بازدیدهای لازم را از بخش های مختلف ورزشگاه داشته باشند تا در صورت وجود نواقص این مشکلات برطرف و سپس تمرینات از زمین شرکت واحد به درفشی فر انتقال پیدا کند.


نوشته شده در چهارشنبه 89/6/31ساعت 9:27 صبح توسط بهنام| نظر|

واکنش روابط عمومی پرسپولیس به اظهارات مدیر عامل شهرداری تبریز

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نسبت به اظهارات مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز واکنش نشان داد و خواهان پذیرش مسئولیت اتفاق‌های تلخ این دیدار شد.


وابط عمومی باشگاه پرسپولیس در رابطه با اظهارات میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز در برنامه تلویزیونی شب گذشته در رابطه با ادعای تحریک هواداران تبریزی از سوی برخی سایت‌ها و مراجع خبری منتسب به باشگاه پرسپولیس، توضیحاتی را منتشر کرد.
متن کامل توضیحات روابط عمومی این باشگاه به شرح زیر است:

1- اتفاق‌ها و حوادث بی‌سابقه بازی شهرداری تبریز و پرسپولیس آنقدر تلخ و تکان دهنده بود که اکثر اهالی فوتبال را به واکنش واداشت. اتفاق‌هایی بی سابقه در شهر و استانی که مهد پرورش مفاخر و رویدادهای مهم فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در تاریخ کشورمان است. توهین و فحاشی‌های کم نظیر برخی هواداران منتسب به تیم میزبان به علی دایی و کریم باقری، دو تن از اسطوره‌های آذری زبان ورزشی و اخلاقی فوتبال کشورمان و نیز حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس که حتی مورد احترام هواداران رقیب سنتی پرسپولیس هستند، اتفاقی تاسف ‌بار و نگران کننده است که در عین حال، حیرت جامعه فوتبالی و هواداران این رشته ورزشی را به همراه داشت و نقطه ای تاریک در برخورد با اسطوره های فوتبال کشور بود که با هیچ ادله‌ای قابل توجیه نیست.

2- اما در رابطه با اظهارات جناب آقای میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل محترم باشگاه شهرداری تبریز در خصوص ادعای تحریک هواداران تبریزی از سوی برخی سایت‌ها و مراجع خبری منتسب به باشگاه پرسپولیس، روابط عمومی این باشگاه اعلام می‌دارد تنها مرجع رسمی انتشار اخبار و آراء رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس)،  است و این باشگاه هیچ سایت و مرجع خبری دیگری ندارد.

3- قطعا روند کنونی در ورزشگاه‌ها که در حال تبدیل شدن به رویدادی عادی است با توجیه این رخدادها، ممکن نخواهد بود. پذیرش مسوولیت اتفاق‌های تلخ، اولین گام در راه بهبود وضعیت است. در گام دیگر نیز بایستی فعالیت‌های جدی فرهنگی، با هدف اصلاح وضعیت فعلی انجام شود.


نوشته شده در چهارشنبه 89/6/31ساعت 9:26 صبح توسط بهنام| نظر|

اوساسونا3 – رئال سوسیداد1 : نفس راحت خوزه کاماچو

اوساسونا در نهایت توانست به پیروزی ارزشمندی در دیدار خانگی اش در هفته چهارم لالیگا برسد


هفته چهارم رقابتهای لالیگا سه شنبه شب با برگزاری سه دیدار آغاز شد. در اولین و مهمترین دیدار برگزار شده، اوساسونا توانست با نتیجه 1-3 مقابل رئال سوسیداد به برتری برسد.

این در حالی بود که جواد نکونام در این دیدار برروی نیمکت ذخیره ها قرار داشت و مسعود شجاعی نیز که به دلیل برونشیت (تورم ریه ها) در کلینیک بستری است، نام خود را در لیست بازیکنان آماده تیمش نمی دید.

اولین گل این دیدار در دقیقه 16 توسط تامودو برای رئال سوسیداد به ثمر رسید. در ادامه این پاندینی بود که در دقیقه 37بازی را به تساوی کشاند و کامونیاس با گلی که در دقیقه 42 وارد دروازه تیم میهمان نمود، باعث شد تا اوساسونا نیمه اول این دیدار را با برتری 1-2 به پایان برد.

در نهایت این آراندا بود که در دقیقه 74 برای سومین بار دروازه رئال سوسیداد را گشود تا بدین ترتیب اوساسونا به سه امتیاز ارزشمند این دیدار خانگی دست یابد.

با این پیروزی پرگل روند ناکامی های اوساسونا در گلزنی متوقف شد. و بدین ترتیب اوساسونا با 4 امتیاز توانست موقتا خود را به رده دهم جدول برساند.

در دیگر دیدار برگزار شده نیز اتلتیک بیلبائو توانست تا با نتیجه 0-3 مقابل مایورکا به برتری دست یابد. داوید لوپس در دقیقه 44 برای اتلتیک گلزنی کرد. سن خوسه در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند و اینیگو پرس در دقیقه 92 برای سومین بار برای اتلتیک گلزنی کرد تا سه امتیاز این دیدار، از آن اتلتیک بیلبائوی میزبان شود.


نوشته شده در چهارشنبه 89/6/31ساعت 9:25 صبح توسط بهنام| نظر|


نوشته شده در چهارشنبه 89/6/31ساعت 9:23 صبح توسط بهنام| نظر|

تیم ملی فوتبال امشب عازم اردن می شود

تیم ملی فوتبال ایران، امشب برای حضور در رقابتهای غرب آسیا عازم اردن می شود.


  ششمین دوره رقابتهای فوتبال غرب آسیا از 2 تا 11مهر با شرکت 9 تیم منطقه غرب آسیا، ایران، اردن، بحرین، عمان، سوریه، عراق، یمن، فلسطین و کویت در شهر امان پایتخت اردن برگزار خواهد شد.

 تیم کشورمان در مرحله مقدماتی این رقابتها در گروه نخست با تیمهای بحرین و عمان همگروه است. ملی پوشان تمرینات خود را از دیروز زیرنظر کادرفنی در کمپ تیم های تیم ملی آغاز کردند.
 


نوشته شده در سه شنبه 89/6/30ساعت 9:51 صبح توسط بهنام| نظر|
   1   2   3   4      >

کد آهنگ

کد موسیقی