تصویر روز

شهریور 89 - اخبار ورزشی

سخن روز

ساعت فلش

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار ورزشی

 

جریمه هفت میلیونی استقلال به دلیل اهانت به قلعه‌نویی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال را به دلیل اهانت به سرمربی سپاهان هفت میلیون تومان جریمه نقدی کرد.



  در دیدار دو تیم استقلال تهران و سپاهان قبل از شروع مسابقه تماشاگران استقلال نسبت به بازیکن و سرمربی تیم مقابل اهانت کردند.بر همین اساس باشگاه استقلال تهران به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* پس از بررسی پرونده بهزاد داداش زاده از سوی کمیته انضباطی در مصاحبه های انجام شده وی، که مطالبی را علیه داوران و فدراسیون فوتبال عنوان کرده بود، به مدت یک جلسه از همراهی تیم و مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 


نوشته شده در یکشنبه 89/6/28ساعت 5:28 عصر توسط بهنام| نظر|

 

جریمه نقدی تیم فوتبال استقلال تهران

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم استقلال تهران را به دلیل توهین هواداران این تیم به سرمربی و بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان 70 میلیون ریال جریمه کرد.



 دیدار تیم های استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب مسابقات لیگ برتر پنجم شهریور ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که پیش از آغاز مسابقه هواداران تیم استقلال نسبت به بازیکن و سرمربی تیم مقابل توهین کردند.
 این دیدار در پایان با نتیجه چهار بر سه به سود تیم فوتبال استقلال تهران پایان یافت.
 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین پس از بررسی پرونده ""بهزاد داداش زاده""، این مربی را به دلیل مطالبی که در مصاحبه خود علیه داوران و فدراسیون فوتبال عنوان کرده بود به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.


نوشته شده در یکشنبه 89/6/28ساعت 5:26 عصر توسط بهنام| نظر|

 

برگزاری دیدار تیم ملی با تیمی بزرگ برای کمک به سیل‌زدگان پاکستان

خبرگزاری مهر به مسئولان فدراسیون فوتبال پیشنهاد داد برای تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری زمینه برگزاری دیدار با تیمی بزرگ را برای کمک به مردم سیل زده پاکستان فراهم کند.



  تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای حضور در جام ملتهای آسیا آماده می کند، به دنبال حریف تدارکاتی مناسبی است تا قبل از حضور در این رویداد با تیمی بزرگ دیدار کند.

 در این راستا مسئولان فدراسیون فوتبال تلاش و رایزنی بسیاری کرده اند تا بتوانند نظر موافق یکی از تیم های حاضر در جام جهانی را برای برگزاری بازی با تیم ملی فوتبال کشورمان فراهم کنند.

 به دنبال تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک و حمایت همه جانبه اقشار مختلف کشورمان از مردم سیل زده پاکستان، گروه ورزشی خبرگزاری مهر به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داد تیم ملی فوتبال دیداری را با یکی از تیم های بزرگ دنیا برگزار کند و کلیه عواید آن را به پاکستانی ها اختصاص دهد.

 پیشنهاد گروه ورزشی خبرگزاری مهر با علی کفاشیان رئیس و مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال مطرح و مورد استقبال آنها قرار گرفت و مقرر شد برنامه ریزی لازم در این زمینه صورت گیرد.


نوشته شده در یکشنبه 89/6/28ساعت 5:25 عصر توسط بهنام| نظر|

 

قیمت بلیت دربی افزایش پیدا نمی‌کند

محمدی:قبل از بازی با مسئولان باشگاه شهرداری تبریز، استانداری و هیات فوتبال آذربایجان صحبت‌های لازم را انجام داده بودیم.



  رئیس سازمان لیگ برتر درباره اتفاقاتی که روز گذشته در ورزشگاه یادگار امام در جریان دیدار پرسپولیس و شهرداری تبریز رخ داد، اظهار داشت: سازمان لیگ هم از بروز چنین اتفاقاتی ناراحت است. باید طبق روال، گزارش این اتفاقات را به کمیته انضباطی بدهیم و آنها تصمیم بگیرند.
 محمدی افزود: قبل از بازی با مسئولان باشگاه شهرداری تبریز، استانداری و هیات فوتبال آذربایجان صحبت های لازم را انجام داده بودیم.

 وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که قرار است جایگاه رو به روی ورزشگاه آزادی در دربی به هواداران استقلال داده شود یا بین هواداران دو تیم نصف شود، گفت: هنوز تصمیم خود را نگرفته ایم اما اگر نصف هم نشود جایگاه رو به رو متعلق به تیم میزبان است. سال گذشته می خواستیم به استقلال بدهیم که موافقت نشد اما امسال از قبل نامه نگاری های خود را انجام داده ایم.
 محمدی در ارتباط با اینکه آیا قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و استقلال افزایش پیدا می کند، گفت: قیمت بلیت ها در این روز افزایش پیدا نمی کند.

 رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه شنیده می شود اسپانسرهای لیگ قهرمانان آسیا توافق کرده اند آخرین سهمیه ایران با یکی از تیم های عربی بازی کند و برنده راهی این مسابقات شود، اظهار داشت: ما که چنین چیز غیر واقعی را نشنیدیم. اعلام کردیم سهمیه ایران کم نمی شود و نمی دانم چرا خبرنگاران چنین فکر می کنند که شاید سهمیه ایران کم شود. جلسه برای تعیین نهایی سهمیه ها اواخر آبان برگزار می شود.

 


نوشته شده در یکشنبه 89/6/28ساعت 5:23 عصر توسط بهنام| نظر|

 

تیموریان: تراکتورسازی را به خاطر هواداران پرشورش انتخاب کردم

هافبک ملی‌پوش تیم ملی گفت: تراکتورسازی را به خاطر هوادارانش و انگیزه‌ای که می‌دهند انتخاب کردم.



آندرانیک تیموریان  درباره بازگشتش به لیگ برتر ایران، اظهار داشت: بعد از اتفاقاتی که برایم در انگلیس افتاد و به دلیل مجوز کار نتوانستم در لیگ این کشور بازی کنم، دوست داشتم به فوتبال ایران برگردم که این بازگشتم چند دلیل دارد.
وی افزود: دوری از خانواده برایم سخت بود و احساس کردم اگر به تیم‌های عربی بروم به فوتبالم آسیب وارد می‌شود. با بازگشت ستاره‌ها به فوتبال ایران لیگ خودمان جذاب‌تر شده است و دوست داشتم کنار سایر بازیکنان خودمان باشم.
این هافبک ملی پوش تصریح کرد: به دلیل اینکه فصل نقل و انتقالات در ایران تمام شده بود، تصمیم گرفتن برای من در انتخاب تیم سخت شد. با بعضی باشگاه‌ها مذاکره کرده بودم اما فهرست آنها برای جذب من جا نداشت. بعضی باشگاه‌ها نیز فقط مدیرانشان خواهان من بودند. باشگاه دیگری که مربی‌اش خواهان من بود شرایط قراردادی مهیا نبود.
تیموریان با بیان اینکه با تیم‌های استقلال، سپاهان و ذوب آهن مذاکراتی داشته گفت: با وجود مذاکره با این تیم‌ها در نهایت پس از مذاکره با مسئولان تراکتورسازی شرایط این تیم را مهیا‌تر دیدم و تصمیم گرفتم به تبریز بروم. من می‌توانستم صبر کنم تا ذوب آهن از سفر بازگردد اما به چند دلیل تصمیم گرفتم تراکتورسازی را انتخاب کنم.
این بازیکن اضافه کرد: ‌اولین دلیل انتخاب این تیم هواداران پرشورش است. انگیزه‌ای که هواداران تبریزی به بازیکن می‌دهند باعث می‌شود که بازیکن توان بیشتری بگذارد. احساس می‌کنم هم من و هم باشگاه می‌تواند به هم کمک کنیم. هنگام صحبت با آقای کمالوند و مسئولان تراکتورسازی احساس کردم اینجا بهترین تیم است. فراز کمالوند را از قبل می‌شناختم با او از زمانی که در ابومسلم بودم آشنا هستم و در گذشته هم این مربی به من کمک کرده است.
تیموریان خاطرنشان کرد: دلیل اصلی انتخاب تراکتورسازی فضای این تیم و هوادارانش بود و البته از کادر مربیگری و مدیریتی آن هم نمی‌توان به راحتی گذشت.
این بازیکن در خصوص مبلغ قرارداد خود گفت:‌ فقط این را بگویم که شرایط مالی تراکتورسازی نزدیک به سایر تیم‌هایی بود که به من پیشنهاد داده بودند و تفاوت آنچنانی ندارد. من نیز به خاطر پول به این تیم نیامدم و اگر دنبال پول بودم به تیم‌های دیگری می‌رفتم. مهم برای من هوادارانش است که به بازیکن انگیزه می‌دهند. تمام تلاشم را می‌کنم در کنار سایرین تراکتورسازی تیم موفق‌تری شود و بتواند سهمیه آسیایی کسب کند.
تیموریان در پایان صحبت‌های خود با اشاره به حضورش در تیم ملی عنوان کرد: به خاطر حضورم در تیم ملی و حمایتی که آقای قطبی ازمن می‌کرد باید زودتر تصمیم خود را می‌گرفتم. به سرمربی تیم ملی انتقاد می‌شد که چرا من را که باشگاهی ندارم به تیم ملی دعوت می‌کند ولی اکنون مثل بقیه بازیکنان بوده و با تمام وجود در خدمت تیم ملی هستم.


نوشته شده در یکشنبه 89/6/28ساعت 5:23 عصر توسط بهنام| نظر|

پرسپولیس
باز هم در دقیقه پایانی متوقف شد


تیم فوتبال پرسپولیس در
دقیقه 97 مقابل شهرداری تبریز متوقف شد.




  دیدار تیم های پرسپولیس و شهرداری تبریز از ساعت 16:30
در ورزشگاه یادگار امام تبریز و در حضور شش هزار نفر آغاز شد و با تساوی یک بر یک
به پایان رسید. محمد منصوری در دقیقه 82 تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند و در دقیقه
97 شهرام گودرزی بازی را به تساوی کشاند.
قضاوت این مسابقه بر عهده سعید بخشی
زاده بود. وی به ادواردو و مهدی محمدپور از شهرداری تبریز و حمیدرضا علی عسگر، کریم
باقری و محمد پروین از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. در دقیقه 97 مازیار زارع از
پرسپولیس با دریافت کارت قرمز اخراج شد. پرسپولیس هفته گذشته نیز برابر پاس در
لحظات آخر برد را با تساوی عوض کرد.

پرسپولیس با این تساوی 18 امتیازی شد و در همان رده دوم
جدول باقی ماند و شهرداری تبریز نیز 6 امتیازی شد و همچنان در قعر جدول ماند.

بازیکنان شهرداری تبریز:
داود نوشی صوفیانی، بابک
حاتمی(85- محمد سهیمی)، مهدی محمدپور، ابراهیم ابرکوهی، بهنام داداش‌وند، محمدرضا
طهماسبی، ادواردو، رسول پیرزاده( 79- دوسانتوز)، میثم بائو، شهرام گودرزی، سعید
دقیقی
سرمربی: اکبر میثاقیان

بازیکنان پرسپولیس:
رحمان احمدی، شیث رضایی، سپهر
حیدری، علیرضا محمد، حمیدرضا علی عسگر، کریم باقری، مازیار زارع، محمد نوری، محمد
پروین( 77- مهدی شیری)، امیرحسین فشنگچی(66- محمد منصوری)، سعید حلافی(67- آرفی)
سرمربی: علی دایی

 



نوشته شده در یکشنبه 89/6/28ساعت 5:10 عصر توسط بهنام| نظر|

25 بازیکن به تیم فوتبال امید دعوت شدند

کادرفنی تیم فوتبال امید 25 بازیکن را برای تورنمنت ویتنام دعوت کرد.


 

 غلامحسین پیروانی نفرات زیر را برای حضور در اردوی ویتنام دعوت کرده است:
صالح خلیل آزاد،محمد باقر صادقی،سید رضا طلبه،علی زینالی،شهریار شیروند،شجاع خلیل آزاد،سجاد مشکل پور،امید شرفی،حمید رضا علی عسکری،حسین ابراهیمی،مهدی دغاغله،ایمان موسوی،محسن مسلمان،سینا عشوری زاد،کمال کامیابی نیا،علی مرزبان،امید ابوالفضلی،آرش افشین،رسول کر،سیامک کوروش،میلاد شیخ فخر الدینی،مسعود ابراهیم زاده،میلاد نصرتی،وحید علی آبادی و محمد رشید مظاهری.

 اردوی ویتنام از روز پنجشنبه یکم مهرماه در هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود و سوم مهر ملی پوشان تیم امید تهران را به مقصد ویتنام به منظور حضور در تورنمنت دوستانه، ترک می کنند.
 تیم امید در این تورنمنت با تیم های ویتنام، سنگاپور و مالزیبه رقابت می پردازد.


نوشته شده در شنبه 89/6/27ساعت 1:23 عصر توسط بهنام| نظر|
<      1   2   3   4      

کد آهنگ

کد موسیقی