تصویر روز

شهریور 89 - اخبار ورزشی

سخن روز

ساعت فلش

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار ورزشی

حضورم در مسابقات غرب آسیا قطعی نیست/ تصمیم نهایی با قطبی است

مهاجم ملی پوش تیم فوتبال استیل آذین گفت: وضعیتم برای همراهی تیم ملی در مسابقات غرب آسیا نامشخص است.


 محمد غلامی افزود: پزشکان تیم ملی پیش از آغاز تمرینات روز دوشنبه از من تست گرفتند و اعلام کردند تا یک هفته دیگر می توانم در مسابقات حاضر شوم.

 وی با ابراز امیدواری از اینکه بتواند تیم ملی را در مسابقات غرب آسیا همراهی کند، افزود: قرار است افشین قطبی پیش از سفر به اردن تصمیم نهایی را در خصوص من اتخاذ کند.

 مهاجم ملی پوش تیم فوتبال استیل آذین خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته تمرینات خوبی در تیم استیل آذین داشتم و شرایطم روز به روز بهتر می شود. امیدوارم با ادامه این روند بتوانم تیم ملی را در مسابقات غرب آسیا همراهی کنم.

 وی اضافه کرد: پیروزی اخیر تیم استیل آذین در روحیه من و سایر بازیکنان ملی پوش این تیم تاثیر مثبت گذاشته و ما از این مسئله بسیار خوشحالیم. ما از لحاظ تیمی و گروهی برابر نفت آبادان بهتر از گذشته بودیم و قطعا می توانیم با ادامه این روند و پس از تعطیلات برابر سپاهان هم به پیروزی برسیم.

 غلامی در پایان گفت: از وضعیت تمباکوویچ بی خبرم و باشگاه در مورد سرمربی تیم تصمیم گیری خواهد کرد.
 


نوشته شده در سه شنبه 89/6/30ساعت 9:50 صبح توسط بهنام| نظر|

پرسپولیسی‌ها پنجشنبه به آسایشگاه ثارالله و مدرسه اختر می‌روند

بازیکنان، مربیان و مسئولان باشگاه پرسپولیس برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس روز پنجشنبه به آسایشگاه ثارالله می‌روند.


  در جلسه روز گذشته علی دایی و کاشانی علاوه بر پرداختن به مسایل تیمی پرسپولیس درباره اقدامات فرهنگی در 6 ماه دوم سال نیز صحبت هایی شد.
 به همین منظور قرار است به مناسبت هفته دفاع مقدس بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس صبح پنجشنبه با دست گل های قرمز رنگ به پاس گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس و دیدار با جانبازان سرافراز به آسایشگاه ثار الله بروند.

 پرسپولیسی ها همچنین به مناسبت بازگشایی مدارس پس از دیدار با جانبازان جنگ تحمیلی به مدرسه اختر در منطقه 10 شهرداری تهران خواهند رفت و با دانش آموزان به گفت و گو می پردازند.
 قرار است در این دیدار دایی و کاشانی دقایقی درباره اهمیت درس و تحصیل برای دانش اموزان صحبت کنند و سپس زنگ شروع آغاز تحصیلی را به صدا درآورند.

 


نوشته شده در سه شنبه 89/6/30ساعت 9:49 صبح توسط بهنام| نظر|


نوشته شده در سه شنبه 89/6/30ساعت 9:48 صبح توسط بهنام| نظر|
چهارشنبه 31/06/1389 ساعت : 15:00
جام باشگاههای آسیا : پوهانگ کره - ذوب آهن

چهارشنبه 31/06/1389 ساعت : 23:15
لیگ ایتالیا : لاتزیو - آث میلان

چهارشنبه 31/06/1389 ساعت : 00:30
لیگ اسپانیا : رئال مادرید - اسپانیول

جمعه 02/07/1389 ساعت : 17:30
مسابقات غرب آسیا : ایران - بحرین

سه‌شنبه 06/07/1389 ساعت : 17:30
مسابقات غرب آسیا : ایران - عمان

پنج‌شنبه 15/07/1389 ساعت : 18:15
لیگ برتر : صبای‌قم - استقلال

جمعه 16/07/1389 ساعت : 18:15
لیگ برتر : پرسپولیس - ملوان


نوشته شده در سه شنبه 89/6/30ساعت 9:20 صبح توسط بهنام| نظر|

میان من و مجیدی شکاف ایجاد شده/ مشکلی نیست که بخواهند حلش کنند

مربی تیم ملی فوتبال با اشاره به خداحافظی فرهاد مجیدی از این تیم و شایعاتی مبنی بر اختلاف نظرش با وی گفت: میان من و فرهاد شکافی ایجاد شده است اما نمی‎خواهم کسی در این زمینه دخالت داشته باشد.


 علیرضا منصوریان ضمن بیان این مطلب افزود: ما به مسابقات غرب آسیا نگاه ویژه داشته و به آن به عنوان پیش درآمدی برای پیکارهای جام ملت‎های آسیا نگاه می‎کنیم.

 وی ادامه داد: رقابت‎های غرب آسیا دیدارهای دوستانه‎ای خوبی برای ما محسوب می‎شود. پس از حضور در شرق آسیا و دیدار با تیم‌های چین و کره جنوبی حضور در مسابقات غرب آسیا فرصت مناسبی است تا تیم ملی دیدار با تیم‌های غربی را هم تجربه کند.

 مربی تیم ملی فوتبال با اشاره به حساسیت و نگاه ویژه مردم ایران به دیدار با تیم‎های غرب آسیا گفت: بازی و روش این تیم‎ها برای مردم فوتبال دوست ما آزاردهنده است. تیم ملی می‎تواند در مسابقات غرب آسیا بازی با تیم‌های غربی را تجربه کرده واینکه چطورمی‎تواند با این تیم‎ها بازی کند.

 منصوریان دیدار با بحرین را مهمترین دیدار تیم ملی در مسابقات غرب آسیا خواند و یادآور شد: اگر در این بازی به پیروزی دست یابیم می‌توانیم به عنوان شانس اول گروه خود به مرحله دوم صعود کنیم. در این مرحله با عراق یا یمن روبرو می‎شویم.

 وی در مورد خداحافظی فرهاد مجیدی از تیم ملی گفت: این تصمیم شخصی اوست. باید در این مورد و اینکه چرا چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است، از خودش سوال بپرسید.

 مربی تیم ملی فوتبال با رد این موضوع که اختلاف نظر با وی دلیل خداحافظی فرهاد مجیدی بوده است، تاکید کرد: فکر نمی‎کنم این موضوع صحت داشته باشد. دوسال پیش زمانیکه من از فوتبال خداحافظی کردم همین فرهاد مجیدی کنارم بود و با هم بازی کردیم. هیچ اختلافی با هم نداشته و نداریم.

 منصوریان افزود: دراین مدت نه من در مورد شایعه اختلاف با مجیدی صحبت کردم و نه اواظهارنظری کرده است. به همین دلیل میان ما شکافی افتاده و عده‎ای خود را بازی‎‌های مطبوعاتی کرده و به این شکاف دامن زدند.

 وی تصریح کرد: از این دوستان می‎خواهم خود را در این مقوله دخالت ندهند. فرهاد مثل برادر کوچک‌تر من است. او امروز بازوبند تیمی را به بازودارد که روزی در اختیار من بود. دلیلی ندارد با فرهاد اختلافی داشته باشم.

 علیرضا منصوریان خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر هر کس برای خود اظهارنظری کرده است. یکی گفته من مجیدی و منصوریان را آشتی می دهم. دیگری در اظهاری نظری دیگر داشته و  .... اما می‎خواهم کسی خود را دخالت ندهد. اصلا مسئله‌ای میان ما نیست که بخواهند آن را حل  فصل کنند.

 ششمین دوره رقابتهای فوتبال غرب آسیا - جام زر ماکارون - از 2 تا 11مهرماه جاری با شرکت 9 تیم منطقه غرب آسیا شامل؛ ایران، اردن، بحرین ، عمان ، سوریه ، عراق، یمن، فلسطین و کویت در شهر امان پایتخت اردن برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی این رقابتها در گروه اول با تیم های بحرین و عمان همگروه است.
 


نوشته شده در سه شنبه 89/6/30ساعت 9:18 صبح توسط بهنام| نظر|

نوری: قطبی با میدان دادن به جوانان تیم خوبی ساخته است

هافبک تیم ملی فوتبال گفت:‌ افشین قطبی با میدان دادن به جوان‌ها تیم خوبی ساخته است.


 پژمان نوری گفت: درحال حاضر چند مصدوم در اردو حضور دارند که فکر می‌کنم نتوانند تیم را همراهی کنند و این مسئله شاید ما را دچار مشکل کند. نتایج خوب در کره و چین باعث شد تیم از لحاظ روحی در شرایط مناسبی قرار بگیرد و با روحیه‌ای مضاعف به مسابقات غرب آسیا پا بگذاریم.
 بازیکن ملوان در خصوص اینکه آیا این مسابقات و حضور بازیکنان جوان کمکی به تیم ملی در جام ملت‌ها می‌کند یا خیر، تاکید کرد: با رفتن بازیکنانی مثل دایی، مهدوی‌کیا و کریمی، تیم ملی از بازیکنان بزرگ خالی شد اما افشین قطبی با میدان دادن به همین جوان‌ها تیم خوبی ساخت.

 وی یادآور شد: تعدادی از بازیکنان واقعاً تجربه بین‌المللی نداشتند ولی با حضور در بازی‌های تدارکاتی تجربه کسب کردند. مطمئنا این تجربیات در جام ملت‌ها به درد تیم ما می‌خورد؛ هرچند ما نقاط ضعفی داریم که باید برطرف شود.
 نوری گفت: بسیاری از بازیکنان بزرگ ما از همین بازی‌های تدارکاتی شروع کردند و جوانانی که امروز در تیم ملی هستند در سال‌های آینده فوتبال  ایران را در دست خواهند گرفت.

 


نوشته شده در سه شنبه 89/6/30ساعت 9:11 صبح توسط بهنام| نظر|

مصدومیت 2 ماهه دروازه بان پاس

دروازه بان اصلی تیم فوتبال پاس همدان به دلیل مصدومیت دو ماه از حضور در میادین فوتبال به دور ماند.


 سامان صفا دروازه بان تیم پاس همدان لیگ برتر فوتبال کشور براثر مصدومیت در جریان بازی جمعه گذشته مقابل صبا قم قادر به حضور در میادین فوتبال نیست.

 حسین کیانی پزشک تیم فوتبال پاس در این باره گفت: سامان صفا از ناحیه استخوان نازک نی پا دچار مصدومیت شده و حداقل تا 2 ماه نمی تواند به فعالیت ورزشی بپردازد.

 به این ترتیب تیم پاس همدان در بازی های آتی لیگ برتر فوتبال کشور از سید مهدی اسلامی دیگر دروازه بان خود استفاده می کند.

 تیم پاس همدان هم اینک با کسب 15 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
 


نوشته شده در سه شنبه 89/6/30ساعت 9:10 صبح توسط بهنام| نظر|

گزارش تمرین تیم ملی

فرزاد آشوبی در اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت شد.


تیم ملی اولین جلسه تمرین خود را در زمین شماره 2 کمپ تیم‌های ملی درحالی برگزار کرد که ملی‌پوشان در ابتدا به دویدن دور زمین پرداخته و سپس روی برنامه‌های منظم افشین قطبی کارهای تاکیتکی را مرور کردند.
نکته جالب توجه، تمرینات ویژه سرمربی تیم ملی برای بازیکنان بود. بازی در نیمی از زمین در فضاهای کوچک، دادن پاس‌های تک ضرب و گماشتن یک هافبک مشترک برای هر دو تیم در میانه زمین از جمله برنامه‌های تیم ملی بود و قطبی در طول این تمرین تاکتیکی بارها و بارها با متوقف کردن جریان تمرین نکات لازم به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* محمد غلامی،‌ علیرضا حقیقی و هادی نوروزی به دلیل مصدومیت در تمرین تیم ملی حضور نداشتند ضمن آنکه غلامرضا رضایی اصلا در اردو نبود. فرزاد آشوبی در اواخر تمرین دچار آسیب‌دیدگی جزیی از ناحیه مچ پا شد و سپس برای آب درمانی به استخر رفت.

* میلاد میداودی در لحظاتی که تیم ملی در حال آغاز شدن بود، به محل اردو آمد و در تمرین شرکت کرد. میداودی به دلیل تأخیر در پرواز اهواز به تهران دیرتر در اردو حاضر شد.

* عده‌ای از طرفداران تیم ملی با پیراهن یکدست از شهر قوچان در تمرین تیم ملی حاضر شده و بازیکنان این تیم را تشویق کردند. قطبی در پایان تمرین بین تماشاگران رفت و با آنها صحبت کرد. این تماشاگران پس از عکس یادگاری با قطبی و بازیکنان شعار می‌داند " قطبی وعده ما یادت نره. " اینکه قطبی به آنها چه وعده‌ای داد مشخص نشد.

*برخی از دوستان و آشنایان حسین کعبی با حضور در تمرین به تشویق این بازیکن پرداختند. این در حالی است که کعبی به تیم ملی دعوت نشده و این عده در شعارهای خود خواهان دعوت این بازیکن بودند.

* تیم ملی نوجوانان ایران در زمین شماره 2 کمپ تیم‌های ملی همزمان با تمرین تیم بزرگسالان کارهای تاکتیکی را انجام می‌داد.

* علیرضا منصوریان و بیوتر بازیکنان را در قالب دو تیم تقسیم کرده و نکات لازم را در حین تمرین به آنها گوشزد می‌کردند.

* ابراهیم میرزاپور که در بازی آخر پیکان دچار مصدومیت شد، امروز بدون مشکل پا به پای سایر بازیکنان در تمرینات گروهی شرکت کرد.

تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در مسابقات غرب آسیا فردا ساعت 22 تهران را به مقصد امارات ترک می‌کند و پس از وقفه‌ای 7 ساعته در این کشور با پروازی جداگانه راهی اردن خواهد شد. این رقابت‌ها از جمعه آغاز می‌شود.


نوشته شده در سه شنبه 89/6/30ساعت 9:9 صبح توسط بهنام| نظر|

نوشته شده در دوشنبه 89/6/29ساعت 5:49 عصر توسط بهنام| نظر|

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

گروه داوری استرالیایی دیدار برگشت ذوب آهن و پوهانگ از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را قضاوت می‌کنند.


 دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه هفته جاری با برگزاری 4 مسابقه برگزار می‌شود. اسامی داوران و ناظران این مسابقات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد که گروه داوری از استرالیا دیدار برگشت ذوب آهن و پوهانگ را در این مرحله قضاوت می‌کنند.

 اسامی داوران به شرح زیر است:

* پوهانگ استیلرز کره جنوبی - ذوب آهن ایران
داور وسط: بنجامین ویلیام (استرالیا)
کمک اول: بنجامین ویلسون (استرالیا)
کمک دوم: دنیس سیلک (استرالیا)
ناظر مسابقه: جوزف زکریا (هند)
ناظر داوری: ساموئل چان یام مینگ ( هنگ‌کنگ)
داور چهارم: وو مین تری (ویتنام)

 * الغرافه قطر - الهلال عربستان
داور وسط: عبدالملک (سنگاپور)
کمک اول: جفری فنگ (سنگاپور)
کمک دوم: حاجا مایدین (سنگاپور)
ناظر مسابقه: اسلام مانیرول (بنگلادش)
ناظر داوری: یازبک یازبک
داور چهارم : محمد موسی (اردن)

 * سوون ساسونگ کره جنوبی - سئونگ نام ایلهوا کره جنوبی
داور وسط: محسن باسما (سوریه)
کمک اول: تمام حمدون (سوریه)
کمک دوم: محمد جودت (سوریه)
ناظر مسابقه: محمد موزامیل (سنگاپور)
ناظر داوری: شیزو تاکادا (ژاپن)
داور چهارم: فن کی (چین)

 * الشباب عربستان - جونبوک موتورز کره جنوبی
داور وسط: والنتین کوالنکو (ازبکستان)
کمک اول: رسول اف (ازبکستان)
کمک دوم: آلکسی میرونوف (ازبکستان)
ناظر مسابقه: میندو دورجی (هند)
ناظر داوری: احمد جاسم محمد (بحرین)
داور چهارم: ولادیسلاف (ازبکستان)

 


نوشته شده در دوشنبه 89/6/29ساعت 5:47 عصر توسط بهنام| نظر|
<      1   2   3   4      >

کد آهنگ

کد موسیقی