تصویر روز

شهریور 89 - اخبار ورزشی

سخن روز

ساعت فلش

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار ورزشی

جعفری: شعار هواداران تبریزی جواب شعار تماشاگران پرسپولیس بود

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: شعار تماشاگران شهرداری تبریز پاسخی به شعار هواداران پرسپولیس بود.


 محمد حسین جعفری در مورد اتفاقات رخ داده در دیدار شهرداری تبریز و پرسپولیس اظهار داشت: فکر می کنم برخوردی که این روزها با فوتبال دوستان می شود درست نیست. به طور کلی مدیریتی که برای کنترل هواداران در سطح کشور می شود موجب بروز چنین نارضایتی هایی در بین هواداران می شود.
 وی ادامه داد: وقتی در تهران 30 هزار هوادار پرسپولیس در اولین بازی لیگ با تراکتورسازی از یک شعار مخصوص در طول 90 دقیقه استفاده می کنند از این طرف در تبریز چنین برخوردهایی هم صورت می گیرد و جوابش همین می شود.
 مدیرعامل تراکتورسازی با اعلام اینکه کار هواداران شهرداری تبریز را تایید نمی کند، عنوان کرد: مردم وقتی از چیزی ناراحت می شوند می خواهند به طریقی این ناراحتی را منعکس کنند. ما هم از اینکه به اسطوره های فوتبال ایران توهین شد ناراحت شدیم. فکر می کنم در همه ورزشگاه های ایران چنین مشکلی وجود دارد اما مشکلات در تبریز پر رنگ تر می شود.
 جعفری تصریح کرد: وقتی آقای کاشانی بعد از بازی تراکتورسازی صحبت از محرومیت هواداران تراکتورسازی برای بازی برگشت می کند، در واقع می خواهد از اکنون فضا را برای آن بازی مهیا کند. چنین برخوردهایی باعث جریحه دار شدن هواداران می شود.

 مدیرعامل تراکتورسازی درمورداینکه جذب وحید هاشمیان در چه مرحله ای قرار دارد، گفت: آقای کمالوند صحبت هایی در این باره انجام داده اما او مستقیم نمی تواند به تراکتورسازی بیاید. هاشمیان قرارداد خود را با تیم قبلی اش فسخ کرده و باید یکسری مراحل قانونی طی شود تا بتواند در یکی از تیم های ایرانی بازی کند. من قانون را در این باره نمی دانم و فقط می دانم که حضور وحید هاشمیان در تراکتورسازی به ضوابطی بستگی دارد.
 وی افزود: تراکتورسازی یک جای خالی دیگر دارد و از این بابت مشکلی برای جذب هاشمیان نداریم. البته جذب او بستگی به انجام شدن معاوضه آرفی و اولروم هم دارد. اگر این معاوضه انجام شود شاید جذب هاشمیان منتفی شود. این مسئله نیاز به گذر زمان دارد.

 جعفری در ارتباط با مبلغ قرارداد تیموریان اظهار داشت: مبالغی که در روزنامه های نوشته شده صحت ندارد. باشگاه تراکتورسازی سقف قرارداد را درباره این قرارداد رعایت کرده و اگر تیم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد به وی پاداش داده می شود.

 مدیرعامل تراکتورسازی در پایان در مورد اینکه هنوز قرارداد فصل گذشته بازیکنان و کادرفنی این تیم داده نشده، گفت: این مسئله به مدیریت قبلی باز می گردد و آقای شفق هم در حال رایزنی است تا این موضوع حل شود. روزی که قرار شد من به این تیم بیایم به مسئولان اعلام کردم مسائل گذشته این تیم را بر عهده نمی گیرم.


نوشته شده در دوشنبه 89/6/29ساعت 5:46 عصر توسط بهنام| نظر|

توافق پرسپولیس با تراکتورسازی

طبق آخرین توافق با باشگاه تراکتورسازی، عرفان اولروم در قبال اشپیتم آرفی، از نیم فصل پرسپولیسی‌ می‌شود.


 جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: به منظور تقویت خط حمله تیم یکی از اقدام‌های ما جذب اشپیتم آرفی مهاجم تیم پرسپولیس است که طبق آخرین توافقاتی که با مسوولان این باشگاه داشتیم، این بازیکن را با عرفان اولروم تعویض خواهیم کرد.


 وی افزود: توافقات اولیه صورت گرفته و در این خصوص از سازمان لیگ هم استعلام گرفتیم تا در صورت امکان بتوانیم پیش از نیم‌فصل از این بازیکن استفاده کنیم. اگر سازمان لیگ مخالفت کند، در نیم‌فصل دوم از آرفی استفاده خواهیم کرد.


 وی در پاسخ به این سوال که آیا از کیفیت بازی اولروم راضی نبودید، اظهار کرد: اولروم بازیکن بسیار خوبی است اما باید دید در سیستم و تاکتیک سرمربی تیم چه جایگاهی داشته و اصلا آنها چطور می‌توانند در توافق کامل با هم کار کنند. ما به فکر موفقیت تیم هستیم و تصمیم در قبال گرفتن بازیکنان مختلف هم با نظر اوست.

 یکشنبه آندرانیک تیموریان با باشگاه تراکتورسازی قرارداد یک ساله امضا کرد و این باشگاه به دنبال جذب وحید هاشمیان نیز است.

 


نوشته شده در دوشنبه 89/6/29ساعت 5:45 عصر توسط بهنام| نظر|

قطبی:پرونده فرهاد مجیدی در تیم ملی بسته شد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: پرونده فرهاد مجیدی در تیم ملی برای من بسته شده و از این پس با بازیکنانی که می خواهند برای تیم ملی کشورشان بازی کنند، خود را آماده حضور قدرتمند در جام ملتهای آسیا می کنیم.


افشین  قطبی که عصر امروز در نشست خبری قبل از حضور در بازیهای غرب آسیا در محل هتل آکادمی فوتبال با رسانه های گروهی سخن می گفت، پس از اتمام بخش اول گفتگوی خود با خبرنگاران  به سئوالات آنها پاسخ گفت.

خبرنگاری از قطبی دلایل غیبت او در نشست امروز کمیته فنی فدراسیون فوتبال  را جویا شد و این سئوال را مطرح کرد که "آیا شما کار کمیته فنی را قبول دارید و حاضرید در جلسات این کمیته شرکت کنید؟" قطبی در پاسخ گفت: من علاقه زیادی به کمیته فنی دارم و احساس می کنم در این کمیته کارهای قشنگی برای ساختن تیم های ملی ایران انجام می شود. با توجه به در پیش بودن اردوی تیم ملی مشغله زیادی برای برنامه ریزی اردوی خوب برای ملی پوشان داشتم برای این که تیم را مهیای حضور در مسابقات غرب آسیا کنیم به همین خاطر علیرضا منصوریان را به نمایندگی از کادر فنی تیم ملی به جلسه امروز فرستادم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به حضور این تیم در مسابقات غرب آسیا گفت: یکی از مشکلات  تورنمنتی چون غرب آسیا قرار نگرفتن این تورنمنت در تقویم فیفاست به همین خاطر ما نمی‎‌توانیم از بازیکنان موثری چون نکونام و شجاعی در این پیکارها استفاده کنیم. علاوه بر این بازیکنان ملی پوش و تاثیر گذار ذوب آهن را نیز به علت حضور در این تیم در مسابقات غرب آسیا در اختیار نخواهیم داشت با این شرایط باید از نفراتی جایگزین استفاده کنیم که به ما فرصت می دهد تیمی بهتر بسازیم و در فصل جایگزین نیز مجالی برای بازی پیدا می کنند.

قطبی در ادامه مدعی شد آرامش در بین اعضای کادر فنی تیم ملی حاکم است و افزود: من دستیارانم و بازیکنان تیم ملی به این تیم ایمان داریم و روحیه رسیدن به پیروزی داریم ما به خوبی آموخته ایم که با کمترین امکانات بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی با طرح این موضوع که تیم ملی در تمام مسابقات با تفکر پیروزی و قهرمانی بازی می کند و حتی در مصاف با بهترین تیم های دنیا نیز این تفکر تغییر نمی کند افزود: یادم می آید در اولین تمرین تیم ملی برای بازی با چین در این کشور زمانی که بازیکنان وارد زمین چمن شدند کیفیت پایین این زمین باعث تعجب آنها شد اما ما ناامید نشدیم و هم نگاه کردیم و قول دادیم که مقابل تیم بهترین بازی را انجام داده و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: تیم ما رسیدن به پیروزی را یاد گرفته و با تفکر مثبتی که در این تیم حاضر شده همیشه بدنبال پیروزی است.

خداحافظی فرهاد مجیدی از تیم ملی و دلایل کناره گیری او از حضور در جمع ملی پوشان سوژه پرسش یکی از خبرنگاران از افشین قطبی بود. قطبی در خصوص انصراف مجیدی از حضور در اردوی تیم ملی گفت: من احترام زیادی برای استقلال، هواداران این تیم و کاپیتان آن فرهاد مجیدی قائلم. به همین خاطر چیزهای زیادی که در قلبم وجود دارد را نمی توانم بگویم. به هر حال برای مجیدی و تیم استقلال آرزوی موفقیت و بهترین ها را می کنم اما از دید من پرونده مجیدی در تیم ملی بسته شده و در این 4 ماه تلاش می کنیم تیمی قدرتمند را برای قهرمانی آسیا بسازیم.

وی برای متقاعد کردن خبرنگاری که از او در مورد دلایل خداحافظی مجیدی سئوال می کرد و آن را مرتبط با موضوع اختلاف او مربیان تیم ملی می دانست گفت: آن چیزی که به من ربط داشت را گفتم شما باید از مجیدی سئوال کنید که چرا از تیم ملی کناره گیری کرد برای من آرامش تیم ملی از همه چیز مهمتر است و از 4 ماه پیش رو تمرکز خود را برای ساختن تیم ملی با بازیکنانی صرف می کنیم که می خواهند برای تیم ملی بازی کنند.

قطبی در ادامه  دیدگاههای خود را حرفه ای بین المللی و خیلی ساده خواند و گفت: من اگر احساس کنم بازیکنی که می تواند به تیم ملی کمک کند حتما آن بازیکن را دعوت خواهم کرد در این بین برای تصمیم گیری مسائل فنی و اخلاقی را نیز در نظر می گیرم.

وی گفت: تا به امروز تصمیمات بسیار خوبی گرفته شده است من سعی می کنم با مشورت و کمک دیگر مربیان تصمیمات خوبی بردارم و انتخاب های خوبی داشته باشم.

قطبی در واکنش به خبرنگاری که مدعی شد اختلاف فنی بین دروازه بان اول و دوم تیم ملی بسیار زیاد است گفت: من اعتقاد دارم که فاصله زیادی بین گلرهای اول و دوم تیم ملی نیست نه بین گلرها ، دیگر بازیکنان نیز اختلاف فنی زیادی با هم ندارم و به خوبی در کنار یکدیگر رقابت می کنند.

موضوع حضور مهدی رحمتی در تیم امید ایران موضوع پرسش خبرنگار دیگر از قطبی بود که وی در پاسخ گفت: هر تصمیمی که پیروانی بگیرد من آن را می پذیرم او می خواهد تیمی برای قهرمانی در بازیهای آسیایی بسازد و همه ما باید کمک کنیم تا تیم امید به هدفش برسد و در چین قهرمان شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با رد این موضوع که حضور بازیکنان تیم ملی در بازیهای آسیایی که شاید منجر به مصدومیت آنها شود گفت: هر بازیکنی هر زمان می تواند مصدوم شود شما هم می توانید یک روز صبح که از خواب بیدار شدید در پایین آمدن از تخت پایتان پیچ خورده و مصدوم شوید. تفکر ما این است که فوتبال ایران را باید به جایگاه اصلی خود برسانیم. در این شرایط نباید دیگر به مصدومیت و  مسائلی از این دست توجه داشته باشیم و همه باید تیم های ملی در رده های سنی مختلف را کمک کنیم  تا به موفقیت دست یابند.

قطبی در ادامه با بیان اینکه او مربی ای است که همواره برای پیروزی و قهرمانی تلاش می کند افزود: شرایط بازیهای دوستانه با مسابقات رسمی فرق دارد ما نباید با این دو پیروزی خود را گول بزنیم بلکه باید از دیدار های دوستانه به عنوان مجالی برای تقویت خود استفاده کنیم.

وی هدف تیم ملی در بازیهای غرب آسیا را کسب قهرمانی عنوان کرد و گفت: در عین حال نباید از هدف اصلی خود که همان ساختن تیم ملی است در مسابقات غافل شویم.

وی با ابراز تشکر از حمایت های فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی گفت: خواست و هدف آقایان سعیدلو و کفاشیان این است که تیم ملی تقویت شود در این راه تمام گام ها و قدم ها به گونه ای برداشته شد که تیم ملی تقویت شود و امکاناتی در اختیار ما قرار گرفته تا به این اهداف دست یابیم.

قطبی که برای چندمین بار در نشست خبری امروز با این سئوال مواجه می شود که آیا قول قهرمانی در بازیهای آسیایی را می دهید گفت: من سرمربی  پرسپولیس بودم و قول دادم تیم را قهرمان می کنم که در نهایت به هدف خود رسید از آن زمان به بعد همه مربیها بدبخت شدند و هر فصل باید قول قهرمانی بدهند آن هم در شرایطی که در فوتبال نمی شود موفقیت و قهرمانی را پیش بینی کرد آن زمانی که من در پرسپولیس قول قهرمانی دادم و زمان حضور در تیم ملی وعده دادم به جام جهانی می رویم احساس کردم تیمم نیاز به اعتماد به نفس دارد و به همین خاطر برای بالا بردن اعتماد به نفس بازیکنان چنین مسائلی را مطرح کردم. دوستان مطبوعاتی من توجه داشته باشند به این سئوال دیگر قدیمی شده و باید به فکر سوژه های جدید باشند.

وی گفت: در فوتبال همه بدنبال قهرمانی هستند و در این ورزش پیش بینی کار ساده ای نیست.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سئوال که آیا در قرارداد شما که باید قهرمان شوید و در صورت عدم قهرمانی آیا قرارداد شما تمدید نخواهد شد گفت: خواست من قهرمانی در جام ملت های آسیاست و لازم نیست در قراردادم چیزی نوشته شود انگیزه من موفقیت تیم ملی است و به آن چه بعد از جام ملت های آسیا اتفاق خواهد افتاد فکر نمی کنم.

وی با بیان اینکه کنار بسیاری از مربیان بین المللی کار کرده و با تعدادی زیادی از آنها ارتباط دارد گفت: من شرح وظایف مربیان بین المللی را می دانم. مربیان تیم های ملی در سال بیشتر از 10 بازی بین المللی دارند. در زمانهایی که درگیر مسابقات بودند زمان خود را صرف کارهای دیگری می کند از جمله تماشای دیدارهای داخلی و خارجی و حریفان ، شناخت بازیکنان.و ...

وی گفت: قرارداد من خیلی ساده تنظیم شده اگر فضا و زمان باشد به خاطر حرفه و کارم و امور شخصی به مسافرت های خارجی و داخلی می روم.

قطبی همچنین تصریح کرد: اگر شما اجازه دهید من در ماه دو تا سه روز برای دیدار با خانواده ام از کشور خارج می شوم با این حال تاکید می کنم که مربی پروازی نیستم. من مربی ای هستم که گاهی اوقات بیش از 20 ساعت برای تیمم وقت می گذارم.


نوشته شده در دوشنبه 89/6/29ساعت 5:45 عصر توسط بهنام| نظر|

محمدرضا حیدریان مدیر فنی تیم‌های فوتسال پرسپولیس شد

حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس مدیر فنی تیم‌های فوتسال پرسپولیس را تعیین کرد.


براساس اعلام روابط عمومی باشگاه پرسپولیس محمدرضا حیدریان سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس به عنوان مدیر فنی تیم‌های فوتسال پرسپولیس انتخاب شد.

ماموریت جدید کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال، پیشرفت جایگاه فنی فوتسال با تشکیل مدارس و رسیدگی به امور پایه و تشکیل کلاس‌های آموزش مربیگری در باشگاه خواهد بود.


نوشته شده در دوشنبه 89/6/29ساعت 5:44 عصر توسط بهنام| نظر|


نوشته شده در یکشنبه 89/6/28ساعت 5:55 عصر توسط بهنام| نظر|

 

ملی پوشان فوتبال از فردا به اردو می روند

اردوی تیم ملی فوتبال برای حضور در بازیهای غرب آسیا از فردا با 22 بازیکن تشکیل می شود.



  بر این اساس افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از عصر فردا تمرینات این بازیکنان را زیر نظر می گیرد تا در نهایت تیم ملی با حذف 2 بازیکن راهی امان اردن شود.

 ملی پوشان دعوت شده ایران برای بازیهای غرب آسیا: سید مهدی رحمتی، ابراهیم میرزاپور، علیرضا حقیقی ، خسرو حیدری، هاشم بیک زاده ، هادی عقیلی ، محمد نصرتی، سید جلال حسینی، حنیف عمران زاده، احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، فرزاد آشوبی، پژمان نوری، محمد نوری، ایمان مبعلی، غلامرضا رضایی، میلاد میداودی، میلاد زنیدپور، هادی نوروزی، کریم انصاری فرد، محمدغلامی و مهرداداولادی.

 فرهاد مجیدی مهاجم استقلال با وجود دعوت به اردو از حضور انصراف داده است.

 تیم ملی تا روز چهارشنبه 4 جلسه تمرین در محل کمپ تیمهای ملی برگزار می کند و عصر روز چهارشنبه عازم اردن خواهد شد.

 این تیم روز پنج شنبه نیز یک جلسه تمرین در امان برگزار می کند تا برای بازی با بحرین در روز جمعه دوم مهرآماده شود.


نوشته شده در یکشنبه 89/6/28ساعت 5:35 عصر توسط بهنام| نظر|

 

تیم فوتبال امید بدون دروازه‌بان می‌ماند؟

تیم فوتبال امید شنبه هفته‌ آینده راهی ویتنام می‌شود اما مشکل خروجی چند بازیکن همچنان پابرجاست.



 با توجه به سفر قبلی تیم امید به لهستان که به دلیل مشکل خروجی، نیمی از بازیکنان نتوانستند تیم را همراهی کنند، فدراسیون فوتبال برای حل این معضل به کادرفنی این تیم قول داد برای سفر بعدی به ویتنام این مشکلات را به حداقل برساند.
 با وجود این تلاش ها هنوز این مشکل برطرف نشده است. مهمترین نکته برای این سفر حل نشدن مشکل دو تن از دروازه بان های تیم است.
 محمدباقر صادقی که تنها گلر ایران در لهستان بود همراه تیم ذوب‌آهن به کره جنوبی سفر کرده و درست یک روز قبل از اعزام امیدها به ویتنام به ایران باز می گردد و قرار است به محض بازگشت کارهای همراهی وی با تیم امید انجام شود تا با یک روز تاخیر به جمع ملی پوشان امید ملحق شود.

 از سوی دیگر وحید مظاهری و خلیل صالح آزاد دو دروازه بان دیگر امید با مشکل جدی خروجی رو به رو هستند که اگر این مسئله برطرف نشود امکان دارد امیدها برای این سفر دروازه بان نداشته باشند.
 در کنار این دو بازیکن، بازیکنان دیگری مثل سجاد مشکل پور، مرزبان و وحید علی آبادی هستند که همچنان مشکل خروجی دارند اما نگرانی مربیان، دروازه بان ها است.
 بازیکنان تیم امید از پنجشنبه هفته جاری باید در کمپ تیم های ملی حاضر شوند. این تیم شنبه شب هفته آینده راهی ویتنام می شود.
 در این سفر نیز دو ملی پوش تیم ملی بزرگسالان یعنی احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد حضور ندارند.


نوشته شده در یکشنبه 89/6/28ساعت 5:33 عصر توسط بهنام| نظر|

 

عبدی: مسئولان فدراسیون چشم‌ خود را به روی اتفاقات ورزشگاه تبریز نبندند

مربی پرسپولیس گفت: به عنوان یک مربی از مسئولان فدراسیون فوتبال می‌خواهم چشم‌ خود را روی اتفاقات تبریز نبندند.



 

 حسین عبدی درباره دیدار مقابل شهرداری تبریز عنوان کرد: بازی را خوب شروع کردیم اما متاسفانه در دقایق پایانی برنامه‌های ما به هم ریخت. برای بازی برنامه داشتیم و دیدید تعویض‌های ما روی برنامه بود. در صحنه‌های زیادی 25 پاس به همدیگر می‌دادیم و حریف نمی‌توانست برابر ما کاری کند.
 وی تاکید کرد: متاسفانه در دو بازی اخیر در دقایق پایانی گل می‌خوریم. باید موضوع توپ‌های بلند در دقایق پایانی را حل کنیم. به نظر من دلیلش این است که در دقایق پایانی تمرکزمان را از دست می‌دهیم و باید یاد بگیریم که فوتبال بیش از 90 دقیقه است و وقت تلف شده هم جزیی از فوتبال است.
 عبدی اظهار داشت: باید از جسارت رحمان احمدی و رشادت او تقدیر کرد. علی رغم اینکه ما 3 بازیکن خوب خود را نداشتیم اما این دروازه‌بان بسیار خوب مقابل حریف ایستاد. بچه‌های ما کارهایی که از آنها می‌خواستیم را انجام دادند اما جلوی اتفاقات را نمی‌شود گرفت. اگر آن توپ را دفع می‌کردیم بازی تمام شده بود و 3 امتیاز را گرفته بودیم اما نشد.

 این مربی در خصوص اتفاقات رخ داده در ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: در دوران بازیگری و مربیگری‌ام به خیلی از شهرهای کوچک و بزرگ رفته‌ام اما مسائلی در تبریز اتفاق افتاد که واقعا ترسیدم. اگر در اثر سنگ‌هایی که به سمت ما می‌آمد مشکلی رخ می‌داد چه کسی باید جواب می‌داد. این کارها اصلا جالب نیست و به نظر من آنهایی که به ورزشگاه آمده بودند تبریزی نبودند.
 وی خاطرنشان کرد: واقعا شرمم می‌آید حرف‌هایی که به ما زدند را به زبان بیاورم. من مردم تبریز را دوست دارم چون خودم ترک و آذری زبان هستم اما وقتی که وارد استادیوم شدم در دل خودم گفتم روزی پر حاشیه در انتظار ما است. برخی مردم در ورزشگاه دنبال جار و جنجال بودند. از آقایان می‌پرسم اگر این اتفاقات در تهران برای حریفان ما می‌افتاد چه بلایی سر تیم ما می‌آوردند. در تهران اتفاقات کوچکی از طرف هواداران ما در بازی‌های ابتدای فصل پیش آمد که نتیجه‌اش محرومیت و محکومیت بود.

 عبدی یادآور شد: از مسئولان استانی و مردم تبریز می‌خواهم که این مشکلات را هر چه سریع‌تر حل کنند. از مسئولان فدراسیون هم می‌خواهم چشم‌های خود را به این موضوع نبندند. اگر سنگ‌های بزرگی که به سمت ما پرتاب می‌کردند به سر یکی از پرسپولیسی‌ها می‌خورد یا خدای نکرده یک نفر جانش را از دست می‌داد که احتمالش هم بالا بود هیات فوتبال و فدراسیون چه جوابی داشتند که به اهالی فوتبال بدهند.
 وی در ادامه گفت: صحنه‌های زشت در تبریز باید بیشتر بررسی شود. خیلی از اتفاقات دور از تصور بود. حالا می‌خواهند کسر امتیاز کنند و یا حریف را محروم کنند اما از خدا می‌خواهم که هر چه سریع‌تر محیط ورزشگاه‌ها در تبریز سالم شود.

 عبدی تاکید کرد: وقتی در اواسط بازی نارنجک‌هایی که به سمت زمین پرتاب می‌کردند را دیدم و یا الفاظی که برای باقری به کار می‌‌برند متاثر شدم و بعد از بازی خدا را شکر کردم که اتفاق بدتری نیفتاد. از مردم خونگرم تبریز می‌خواهم با معرفی تماشاگرنماها نشان دهند همیشه می‌توانند جزء بهترین‌ها باشند.


نوشته شده در یکشنبه 89/6/28ساعت 5:31 عصر توسط بهنام| نظر|

 

شعار علیه کاشانی پس از پایان بازی

هواداران حاضر در ورزشگاه یادگار امام علیه سرپرست باشگاه پرسپولیس شعار دادند.



  با پایان بازی شهرداری تبریز و پرسپولیس هوادارانی که در طول مسابقه بارها علیه حبیب کاشانی شعار داده بودند به این کار ادامه  دادند.
جو علیه کاشانی به حدی بود که وی و همراهانش که از جایگاه خبرنگاران بازی را می دیدند، برای آرام شدن این جو منتظر شدند هواداران سکو را ترک کنند تا از جایگاه خبرنگاران خارج شوند.

* در طول بازی بارها کریم باقری و علی دایی مورد بی مهری هواداران تبریزی قرار گرفتند و آنها با سر دادن شعار بی غیرت این دو را مورد هجوم لفظی خود قرار دادند.


نوشته شده در یکشنبه 89/6/28ساعت 5:30 عصر توسط بهنام| نظر|

 

هو شدن دایی و باقری و پرتاب شی به سمت کاشانی

هواداران حاضر در ورزشگاه یادگار امام تبریز علی دایی و کریم باقری را هو کردند.



  هنگامی که کریم باقری همراه سایر بازیکنان پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین شد از سوی سکونشینان حاضر در ورزشگاه که عمده آنها هواداران شهرداری تبریز بودند، هو شد. در این بین علی دایی نیز بی نصیب نماند و هو شد. علی دایی هرگاه کنار زمین می آمد هواداران علیه او شعار می دادند.

 * حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس که قصد داشت به سمت جایگاه خبرنگاران برود تا بازی را تماشا کند مورد بی مهری هواداران قرار گرفت. آنها با سر دادن شعارهایی به وی توهین کردند اما کاشانی واکنشی به این توهین ها نشان نداد. حتی یکی از تماشاگران شی را به سمت کاشانی پرتاب کرد که به سینه او برخورد کرد اما سرپرست پرسپولیس عکس العملی نشان نداد و در جایگاه خبرنگاران قرار گرفت.
زمانی که یکی از هواداران به سمت کاشانی شی را پرتاب کرد، سایر هواداران از این رفتار استقبال نکردند و خواستار توقف پرتاب اشیا شدند.

 


نوشته شده در یکشنبه 89/6/28ساعت 5:29 عصر توسط بهنام| نظر|
<      1   2   3   4      >

کد آهنگ

کد موسیقی