تصویر روز

11 ایراد کنفدراسیون آسیا به باشگاههای ایران - اخبار ورزشی

سخن روز

ساعت فلش

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار ورزشی

11 ایراد کنفدراسیون آسیا به باشگاه‌های ایران

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ برتر با اشاره به بازدید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات باشگاه های لیگ برتر کشورمان گفت: نمایندگان AFC یازده ایراد گرفته اند که باید از سوی مسئولان باشگاه ها برطرف شود.


 عزیزالله محمدی در حاشیه نشست امروز روسای باشگاه های لیگ برتری با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی با بیان این مطلب افزود: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازدیدی که از باشگاه های لیگ برتری داشتند در 11 آیتم نسبت به کمبودهایی که باشگاه های ما داشتند ایرادهایی وارد آوردند.

 وی افزود: ما نسبت به گذشته پیشرفت هایی داشته ایم که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به آن تاکید دارند اما در عین حال ایرادهایی هم وارد آورده اند که مهمترین آنها عدم شمارش دقیق تعداد تماشاگران، راه های ورود و خروج تماشاگران و خبرنگاران، محل کار و تهیه گزارش خبرنگاران، مکان دوربین های تلویزیونی، اتاق پزشکی برخی ورزشگاه ها، نور چندین استادیوم و ... مهمترین آنهاست.

 رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه باشگاه های لیگ برتری باید تا سال 2013 اداری شوند، افزود: از این زمان به بعد فدراسیون بین المللی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه‌ها پروانه فعالیت می دهند که در آن شرایط دیگر ما اختیاری نداریم و نمی توانیم به باشگاه ها کمک کنیم.

 وی در ادامه افزود: یکی از ایرادهایی که بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در بازدید از باشگاه های لیگ برتری مطرح کردند نداشتن سقف در بخشی از ورزشگاه های کشورمان بود. قرار است در نشست امروز با آقای سعیدلو این مشکل را مطرح کنیم تا ایشان از آقای ترکاشوند رئیس شرکت توسعه و تجهیز بخواهد تا با هماهنگی اداره کل های تربیت بدنی استانها و هیئت های فوتبال این مشکل را برطرف کند.

 نایب رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه با تاکید بر اینکه هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید هر چه زودتر مشخص شوند افزود: چارت اداری و هیئت مدیره این دو باشگاه باید هر چه زودتر مشخص شود تا مشکلی از بابت حضور در لیگ قهرمانان نداشته باشند.

 محمدی افزود: بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا ایرادهایی از باشگاه های لیگ برتری گرفته اند اما مشخص نکرده اند که چه زمانی برای بازدید مجدد  به ایران خواهند آمد.

 وی در خاتمه تصریح کرد: بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا طی بازدیدی ازکشورهای مختلف داشته اند نمراتی به تیم های مختلف باشگاه ها و کشورهای مختلف داده اند که در کمیته ای منتخب از سوی این کنفدراسیون سهمیه باشگاه های برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تعیین می شود و آقای کفاشیان نیز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای عضویت در این کمیته 7 نفره انتخاب شده است.
 

 


نوشته شده در چهارشنبه 89/6/31ساعت 9:32 صبح توسط بهنام| نظر|

کد آهنگ

کد موسیقی