تصویر روز

اوساسونا3 – رئال سوسیداد1 : نفس راحت خوزه کاماچو - اخبار ورزشی

سخن روز

ساعت فلش

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار ورزشی

اوساسونا3 – رئال سوسیداد1 : نفس راحت خوزه کاماچو

اوساسونا در نهایت توانست به پیروزی ارزشمندی در دیدار خانگی اش در هفته چهارم لالیگا برسد


هفته چهارم رقابتهای لالیگا سه شنبه شب با برگزاری سه دیدار آغاز شد. در اولین و مهمترین دیدار برگزار شده، اوساسونا توانست با نتیجه 1-3 مقابل رئال سوسیداد به برتری برسد.

این در حالی بود که جواد نکونام در این دیدار برروی نیمکت ذخیره ها قرار داشت و مسعود شجاعی نیز که به دلیل برونشیت (تورم ریه ها) در کلینیک بستری است، نام خود را در لیست بازیکنان آماده تیمش نمی دید.

اولین گل این دیدار در دقیقه 16 توسط تامودو برای رئال سوسیداد به ثمر رسید. در ادامه این پاندینی بود که در دقیقه 37بازی را به تساوی کشاند و کامونیاس با گلی که در دقیقه 42 وارد دروازه تیم میهمان نمود، باعث شد تا اوساسونا نیمه اول این دیدار را با برتری 1-2 به پایان برد.

در نهایت این آراندا بود که در دقیقه 74 برای سومین بار دروازه رئال سوسیداد را گشود تا بدین ترتیب اوساسونا به سه امتیاز ارزشمند این دیدار خانگی دست یابد.

با این پیروزی پرگل روند ناکامی های اوساسونا در گلزنی متوقف شد. و بدین ترتیب اوساسونا با 4 امتیاز توانست موقتا خود را به رده دهم جدول برساند.

در دیگر دیدار برگزار شده نیز اتلتیک بیلبائو توانست تا با نتیجه 0-3 مقابل مایورکا به برتری دست یابد. داوید لوپس در دقیقه 44 برای اتلتیک گلزنی کرد. سن خوسه در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند و اینیگو پرس در دقیقه 92 برای سومین بار برای اتلتیک گلزنی کرد تا سه امتیاز این دیدار، از آن اتلتیک بیلبائوی میزبان شود.


نوشته شده در چهارشنبه 89/6/31ساعت 9:25 صبح توسط بهنام| نظر|

کد آهنگ

کد موسیقی