تصویر روز

واکنش روابط عمومی پرسپولیس به اظهارات مدیر عامل شهرداری تبریز - اخبار ورزشی

سخن روز

ساعت فلش

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار ورزشی

واکنش روابط عمومی پرسپولیس به اظهارات مدیر عامل شهرداری تبریز

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نسبت به اظهارات مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز واکنش نشان داد و خواهان پذیرش مسئولیت اتفاق‌های تلخ این دیدار شد.


وابط عمومی باشگاه پرسپولیس در رابطه با اظهارات میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز در برنامه تلویزیونی شب گذشته در رابطه با ادعای تحریک هواداران تبریزی از سوی برخی سایت‌ها و مراجع خبری منتسب به باشگاه پرسپولیس، توضیحاتی را منتشر کرد.
متن کامل توضیحات روابط عمومی این باشگاه به شرح زیر است:

1- اتفاق‌ها و حوادث بی‌سابقه بازی شهرداری تبریز و پرسپولیس آنقدر تلخ و تکان دهنده بود که اکثر اهالی فوتبال را به واکنش واداشت. اتفاق‌هایی بی سابقه در شهر و استانی که مهد پرورش مفاخر و رویدادهای مهم فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در تاریخ کشورمان است. توهین و فحاشی‌های کم نظیر برخی هواداران منتسب به تیم میزبان به علی دایی و کریم باقری، دو تن از اسطوره‌های آذری زبان ورزشی و اخلاقی فوتبال کشورمان و نیز حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس که حتی مورد احترام هواداران رقیب سنتی پرسپولیس هستند، اتفاقی تاسف ‌بار و نگران کننده است که در عین حال، حیرت جامعه فوتبالی و هواداران این رشته ورزشی را به همراه داشت و نقطه ای تاریک در برخورد با اسطوره های فوتبال کشور بود که با هیچ ادله‌ای قابل توجیه نیست.

2- اما در رابطه با اظهارات جناب آقای میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل محترم باشگاه شهرداری تبریز در خصوص ادعای تحریک هواداران تبریزی از سوی برخی سایت‌ها و مراجع خبری منتسب به باشگاه پرسپولیس، روابط عمومی این باشگاه اعلام می‌دارد تنها مرجع رسمی انتشار اخبار و آراء رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس)،  است و این باشگاه هیچ سایت و مرجع خبری دیگری ندارد.

3- قطعا روند کنونی در ورزشگاه‌ها که در حال تبدیل شدن به رویدادی عادی است با توجیه این رخدادها، ممکن نخواهد بود. پذیرش مسوولیت اتفاق‌های تلخ، اولین گام در راه بهبود وضعیت است. در گام دیگر نیز بایستی فعالیت‌های جدی فرهنگی، با هدف اصلاح وضعیت فعلی انجام شود.


نوشته شده در چهارشنبه 89/6/31ساعت 9:26 صبح توسط بهنام| نظر|

کد آهنگ

کد موسیقی