تصویر روز

هواداران استقلال به کریم باقری توهین نمیکنند - اخبار ورزشی

سخن روز

ساعت فلش

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار ورزشی

هواداران استقلال به کریم باقری توهین نمی‌کنند


محمد سررشته داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال  در ارتباط با اینکه میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز در اظهار نظری اعلام کرد این هواداران استقلال بودند که در ورزشگاه یادگار امام به کریم باقری و علی دایی توهین کردند، اظهار داشت: اتفاقاتی که در بازی شهرداری تبریز و پرسپولیس رخ داد کوچکترین ارتباطی به باشگاه استقلال و هوادارانش ندارد. هوادار استقلال همیشه نسبت به افرادی مثل باقری و دایی با احترام خاصی برخورد می کنند.
وی افزود: امیدوارم مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز به دنبال رفع این مشکل باشد تا دیگر شاهد چنین مسائلی در ورزشگاه یادگار امام نباشیم و بتواند این مورد را جمع و جور کند و این مسائل را به سمت هواداران استقلال نشانه نگیرد.
سررشته داری تاکید کرد: کریم باقری سال هاست در دربی بازی می کند و هیچ وقت پیش نیامده که آنها هواداران استقلال بی حرمتی به این بازیکن کرده باشند پس چطور امکان دارد که در تبریز چنین خطایی از آنها سر بزند؟ هواداران این باشگاه در سراسر ایران خاص و تحصیلکرده هستند.

مدیرروابط عمومی باشگاه استقلال درباره اینکه قرار است هر بازیکنی که نمره خوبی از کمیته فنی استقلال نگرفت در فهرست فروش قرار گیرد، گفت: قضیه به این شکل که مطرح شده نیست. همه باشگاه های بزرگ دنیا کمیته ارزیابی بازیکن دارند. مگر پرسپولیس این کار را انجام نمی دهد؟ هر باشگاهی طبق روال کار خود بازیکنانش را زیر نظر می گیرد اما نه اینکه بخواهیم آنها را در فهرست فروش قرار دهیم.
سررشته داری ادامه داد: آقای حجازی به همراه دیگر اعضای کمیته فنی باشگاه گزارش خود را در اختیار آقای فتح الله زاده می گذارند. به هر حال بازیکنان باید بدانند که عملکردشان زیر نظر گرفته می شود.


نوشته شده در چهارشنبه 89/6/31ساعت 9:28 صبح توسط بهنام| نظر|

کد آهنگ

کد موسیقی