تصویر روز

ذوبآهن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت - اخبار ورزشی

سخن روز

ساعت فلش

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار ورزشی

ذوب‌آهن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت

تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران با تساوی برابر پوهانگ کره جنوبی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.


  دیدار برگشت تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن ایران و پوهانگ کره جنوبی از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به تساوی یک بر یک رسید تا نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یابد.

 این بازی‌ عصر چهارشنبه از ساعت 14 در ورزشگاه "استیلیارد" شهر پوهانگ برگزار شد که تک‌گل تیم پوهانگ را "جای سونگ کیم" در دقیقه 10 و گل تیم ذوب‌آهن را محمدرضا خلعتبری در دقیقه 81 به ثمر رساند.

 مهدی رجب‌زاده در دقیقه 87 با دریافت کارت زرد دوم از مسابقه اخراج شد.

این بازی با قضاوت "ویلیامز" استرالیایی در زیر بارش شدید باران در شرایطی انجام می‌شود که تماشاگران زیادی از آن استقبال نکردند.

 پوهانگ در ابتدای بازی صاحب موقعیت‌های گلزنی متعددی شد که توانست یکی از آنها را تبدیل به گل کند اما ذوب‌آهن در اواسط این نیمه وضعیت بهتری پیدا کرد و تا پایان نیمه صاحب یکی دو فرصت شد. اما در نیمه دوم باز تیم پوهانگ شروع بهتری داشت و تا اواسط نیمه چندین بار دیگر دروازه نماینده کشورمان را تهدید کرد اما ذوب‌آهنی‌ها از دقیقه هفتاد حملاتشان را به سمت دروازه تیم میزبان بیشتر کردند تا در نهایت در دقیقه 81 کار را به تساوی کشیدند. از لحظه به ثمر رسیدن این گل تا پایان کار پوهانگ با تمام وجود حملاتی را روی دروازه ذوب‌آهن ترتیب داد که نتوانست از دفاع این تیم عبور کند.

 ذوب‌آهن با این تساوی و با توجه به پیروزی دو بر یک در بازی رفت، به مرحله نیمه نهایی راه یافت و حریف تیم فوتبال الهلال عربستان شد.


نوشته شده در پنج شنبه 89/7/1ساعت 9:56 صبح توسط بهنام| نظر|

کد آهنگ

کد موسیقی