تصویر روز

علی دایی به اشتباهش اعتراف کرد - اخبار ورزشی

سخن روز

ساعت فلش

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار ورزشی

علی دایی به اشتباهش اعتراف کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به اشتباه خود در مورد زمان بازی استقلال اعتراف کرد.


    به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس علی دایی با تصحیح بخشی از مصاحبه‌اش گفت: بر اساس برنامه‌ریزی قبلی بازی‌های لیگ، استقلال در هفته قبل از دربی، یک روز جلوتر از ما بازی می‌کرد و تصورم این بود که این تغییر برنامه بر همان اساس صورت گرفته است و این تیم یک روز بیشتر از ما استراحت می‌کند. بنابراین جای شکرش باقی است که فاصله بازی ما و تیم استقلال تا روز دربی، یکی است و از این بابت از سازمان لیگ تشکر می‌کنیم.

دایی عنوان کرد: بخش اصلی صحبت من درباره بی برنامگی لیگ است. باز هم می‌گویم چنین برنامه ریزی را در هیچ جای دنیا ندیده‌ام. ابتدا می‌گفتند قرار است لیگ طبق برنامه پیش برود و زمان تعطیلی‌ها را هم مشخص کرده بودند اما متاسفانه یک تعطیلی دیگر به لیگ اضافه شد و یک تغییر ناگهانی دیگر در برنامه‌ لیگ و البته برنامه ریزی تیم‌ها اضافه شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه امروز خود در واکنش به تغییر برنامه بازی‌های لیگ به دلیل بازی تیم ملی فوتبال با تیم برزیل، تاکید کرده بود: من چنین برنامه ریزی را در هیچ جای دنیا ندیده‌ام. آقایان می‌گفتند که قرار است لیگ طبق برنامه پیش برود و زمان تعطیلی‌ها را هم مشخص کرده بودند حالا متاسفانه آمده‌اند و یک تعطیلی دیگر را هم اضافه کرده‌اند. در این شرایط هم بازیکن ملی پوش ما کمتر استراحت می‌کند و هم فاصله زمانی بازی‌ها کوتاه تر می‌شود. بازی دربی برای ما و هوادارانمان بسیار مهم است اینکه فاصله بازی قبلی تا دربی دو روز کوتاه تر شود اصلا و ابدا معقول نیست. این بی برنامگی لیگ را نشان می‌دهد که به هر شکلی در آن وقفه ایجاد می‌کنند.

 


نوشته شده در سه شنبه 89/7/6ساعت 8:18 عصر توسط بهنام| نظر|

کد آهنگ

کد موسیقی